Najczęściej zadawane pytania przez klientów.
Odbiór osobisty
Zamówiony towar można odebrać w jednym z ponad 670 punktów odbioru Przesyłkowni w całej Polsce.
14-dniowy termin zwrotu towaru
Zamówiony towar można można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, my zwrócimy Ci pieniądze.
Już zamówiłam, ale chcę inny model.
Jeśli w ciągu 14 dni nie odbierzesz przesyłki, Przesyłkownia odeśle nam ją z powrotem, a Ty będziesz mógł zamówić sobie inny model. Przeczytaj jak w prosty sposób możesz wymienić obuwie.
Gdzie produkowane jest obuwie Leons?
Obuwie produkowane jest w Serbii - technologiczna współpraca z włoskimi podiatrami.
Jaki jest czas dostarczenia przesyłki towaru zamówionego przez internet?
Zwykle czas dostawy przesyłki trwa 3-5 dni. Zamówienia złożone poza dniami roboczymi (sobota, niedziela, święta) są wysyłane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym złożono zamówienie.
Co se stane, pokud si zásilku z výdejního místa nevyzvednu?
Pokud si do daného data nevyzvednete Váš balík na uvedeném výdejním místě, bude Vaše zásilka odeslána zpět do skladu společnosti Leons.
W jaki sposób mogę reklamować towar zakupiony przez internet?
Wystarczy zadzwonić pod numer +420 603 282 200 lub napisać na e-mail info@leons.pl
Z jakich materiałów produkowane są buty?
Pantofle Leons mają podeszwę wykonaną z solidnej pianki, która amortyzuje uderzenia i wypukłości, sama wkładka wykonana jest z elastycznego żelu. Pozostałe elementy (pokrycie wkładki, paski ...) są wykonane z naturalnej skóry, która u niektórych modeli jest gładka. Materiały te mogą różnić się w zależności od importera.
Co zrobić, gdy przesyłka została uszkodzona?
Przy odbiorze towaru należy zawsze dokładnie sprawdzić przesyłkę. Jeżeli opakowanie jest ewidentnie uszkodzone, nie odbieraj przesyłki i niezwłocznie powiadom o tym problemie powiadom obsługę punktu odbioru. Personel nas o tym fakcie powiadomi, a my zapewnimy szybką dostawę nowego towaru. Nie musisz się więc obawiać, zakupy przez internet są dla Ciebie bezpieczne.
W jaki sposób i gdzie mogę zapłacić za zakup?
Zależy to od wybranej formy płatności. Jeśli zdecydowałeś się na płatność przelewem na konto, prześlemy Ci dane niezbędne do wykonania przelewu bankowego. Towar wyślemy Ci niezwłocznie, jak tylko środki zostaną zaksięgowane na naszym koncie.
Jak dowiem się, że moja przesyłka czeka już na odbiór?
Najpierw otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o tym, że wysłaliśmy Twoje zamówienie i przekazaliśmy je Przesyłkowni. Następnie od Przesyłkowni otrzymasz e-mail, że przesyłka została wprowadzona do systemu online.
W poniższym mailu znajdziesz link umożliwiający zlokalizowanie przesyłki, którą możesz śledzić w trybie online.
Jak tylko przesyłka znajdzie się w wybranym przez Ciebie punkcie przesyłkowym, otrzymasz e-mail oraz powiadomienie SMS. W e-mailu potwierdzającym i SMS-ie otrzymasz hasło do odbioru przesyłki, które podyktujesz obsłudze w punkcie odbioru.
Do wydania towaru wystarczy znajomość tego hasła - oznacza to, że towar może odebrać każdy, kogo wyślesz do Przesyłkowni.
Jeśli chcesz wiedzieć, gdzie możesz odebrać swoją przesyłkę odwiedź następującą stronę.
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń do nas pod numer: +420 603 282 200 (w dni robocze 8:00–10: 30 | 14:00-17:30) lub napisz do nas e-mail: info@leons.pl
Obserwuj nas na: