Wróć

Sposób dostawy i forma płatności

Odbiór osobisty

Zamówiony towar możesz odebrać w jednym z ponad 2326 punktów odbioru Przesylkownia.pl na terenie całej Polski, Czech i Słowacji.
- O stanie swojej przesyłki będziesz na bieżąco informowany za pomocą maila lub SMS-em.
- Cena dostawy w punktach odbioru Przesyłkowni wynosi… zł. /z VAT/
- Zamówiony towar możesz odebrać w jednym z ponad 2326 punktów odbioru Przesylkownia.pl na terenie całej Polski, w Republice Czeskiej i na Słowacji.
- Będziesz na bieżąco informowany o swojej przesyłce e-mailem i SMS-em
- Cena transportu do oddziału Przesyłkowni wynosi … zł. / z VAT /

Płatność przy odbiorze / dostawa pod wskazany adres

Przesyłka pod wskazany adres na terenie Polski za pomocą usługi Przesylkownia.pl

  • O stanie swojej przesyłki będziesz na bieżąco informowany - nasi klienci są informowani o przekazaniu przesyłki przewoźnikowi, który przed dostawą za pomocą maila i SMS-em poinformuje Cię o dostawie Twojej przesyłki.

  • Cena dostawy pod wskazany adres (za potwierdzeniem odbioru) wynosi ,,, zł. /z VAT/

  • Darmowa dostawa dla zamówień powyżej ..... zł.

  • Zamówienia złożone w dni robocze wysyłamy do 5 dni ze względu na możliwe ograniczenia w dostawach przesyłek.

  • Zamówienia złożone poza dniami roboczymi (sobota, niedziela, święta) są odsyłane w ciągu tygodnia.

Płatność

-Gotówką /przy odbiorze/ opłata : .... zł /z VAT/

-Płatność z góry kartą: Gratis. Od początku 2021 roku musisz zweryfikować płatność kartą za pomocą 3D secure. O konkretnej formie weryfikacji decyduje Twój bank. W przypadku problemów należy kontaktować się ze swoim bankiem.

-Przelewem bankowym : Gratis

przelewem bankowym na konto: ........... w złotych polskich.

Jeżeli wybierzesz zapłatę tradycyjnym przelewem bankowym, automatycznie na e-mail prześlemy Ci fakturę zaliczkową. Symbol zmienny / VS / znajdziesz na fakturze. Po zaksięgowaniu wpłaty na ten sam e-mail otrzymasz dokument księgowy.

Przy płatności opłacanej z góry przelewem:

  • termin dostawy może zależeć od terminu zapłaty ( towar wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie)

  • należność musi zostać zaksięgowana na naszym koncie najpóźniej do pięciu dni roboczych po potwierdzeniu zamówienia, w przeciwnym razie zamówienie może zostać uznane za anulowane.